Garantie, Service & Retouren

De service & garantie van Memo-Europe
De producten van Memo-Europe staan er om bekend dat ze jarenlang meegaan. Dat komt doordat wij tijdens het ontwikkelen van de producten rekening houden met alle mogelijke omstandigheden. Alle artikelen worden uitgebreid getest, zowel door ons als door onafhankelijke instituten.  Daarnaast vind u bij elk Memo-Europe product een handleiding en montagehandleiding. Daarom geven we ook lange garanties af op al onze producten, variërend van 1 tot 3 jaar, afhankelijk van het merk/product. Bij producten die wij importeren kan het zijn dat er een Duits of Engelstalige instructie bijzit. Als u vragen heeft over de montage of gebruik, kunt u contact met ons opnemen.  
Mocht er onverhoopt toch een keer wat stuk gaan, dan is er niets aan de hand. Onderdelen kunnen tot wel vijf jaar na aankoop nog gewoon nabesteld worden. Het vervangen van het defecte onderdeel kunt  u in veel gevallen zelf doen, maar ons uitgebreide landelijke dealernetwerk bestaat uit specialisten die volgens de normeringen van Memo-Europe alle onderhoud en reparaties kunnen verzorgen.

Gaat er binnen de garantieperiode iets kapot?
Ga dan zo snel mogelijk met uw originele aankoopbon naar uw dealer. Deze mensen kunnen u het snelst helpen. Hebt u het product bij de Memo-Europe Webshop gekocht? Tijdens de aankoop via de Memo-Europe Webshop heeft u een Memo Select Dealer geselecteerd. Meldt u dan bij deze Select Dealer met uw aankoopbon. Deze mensen kunnen u het snelst helpen en zijn op de hoogte van de Memo-Europe garantieprocedure.

Garantieperiode verlopen en er gaat iets stuk?
Kijk op deze site bij onderdelen, waar u alles kunt vinden wat je nodig hebt. Is het lastig of laat u de reparatie liever over aan een vakman? Neem dan contact op met de dichtstbijzijnde Memo Select Dealer. Deze bekijkt het defect en geeft u vooraf een prijsopgave zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Gaat u akkoord, dan zorgt deze dealer ervoor dat u zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van uw product.

Algemene garantiebepalingen
Ieder product heeft zijn eigen garantie bepaling in de handleiding van het product staat: hoelang de garantie periode is en wat onder de garantie valt.

Heeft u een product wat u retour wilt sturen?
Neem voordat u het product retour stuurt, contact op: telefonisch (010-519021) of per mail (info@memo-europe.nl) . U krijgt per mail instructies toegestuurd. Ongefrankeerde of onaangemelde pakketten worden niet aangenomen.