Garantie & Service

De service & garantie van Memo Europe

De producten van Memo Europe staan er om bekend dat ze jarenlang meegaan. Dat komt doordat wij tijdens het ontwikkelen van de producten rekening houden met alle mogelijke omstandigheden. Alle artikelen worden uitgebreid getest, zowel door ons als door onafhankelijke instituten. Daarnaast vindt u bij elk Memo Europe product een handleiding. Daarom geven we ook lange garanties af op al onze producten, variërend van 1 tot 3 jaar, afhankelijk van het merk/product. Als u vragen heeft over de montage of gebruik, kunt u contact met ons opnemen. Mocht er onverhoopt toch een keer wat stuk gaan, dan is er niets aan de hand. Onderdelen kunnen tot wel vijf jaar na aankoop nabesteld worden. Het vervangen van het defecte onderdeel kunt u in veel gevallen zelf doen, maar ons uitgebreide Europese dealernetwerk bestaat uit specialisten die volgens de normeringen van Memo Europe alle onderhoud en reparaties kunnen verzorgen.

Gaat er binnen de garantieperiode iets kapot?

Ga dan zo snel mogelijk met uw originele aankoopbon naar de dealer die voor u de verkoop of montage heeft verzorgd. Zij kunnen u het snelst helpen en zijn op de hoogte van de Memo Europe garantieprocedure.

Garantieperiode verlopen en er gaat iets stuk?

Neem dan contact op met de dichtstbijzijnde Memo dealer. Deze bekijkt het defect en geeft u vooraf een prijsopgave zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Gaat u akkoord, dan zorgt deze dealer ervoor dat u zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van uw product.

Algemene garantiebepalingen

Ieder product heeft zijn eigen garantie bepaling in de handleiding van het product staat: hoelang de garantie periode is en wat onder de garantie valt.

Zijn er na het lezen van deze bepalingen nog vragen? Neem dan contact op via het contactformulier.